Kärlek♥



Jag måste säga en sak. Jag är helt jävla kär i livet! Har aldrig riktigt kännt en sådan lycka över att få leva! Och jag tror starkt på att allt vi behöver för att faktiskt må bra är kärlek från sina nära. Får man så mycket kärlek som jag fått de senaste veckorna kan man fan inte låta bli att älska livet!

Jag älskar denna känslan! Jag älskar att vara glad, att känna mig trygg. Jag älskar att känna mig älskad, att känna mig varm, att känna att jag är värd något! Att även om jag fått jävligt mycket skit emot mig de senaste åren, så är jag ändå älskad. Ändå värd lika mycket som alla andra. Ändå lycklig.

Jag älskar livet!

& jag vill ge massor med styrkekramar till alla som behöver lite extra kärlek, eller som bara vill ha en kram!
BAMSEKRAM!!!!!


Massa med kärlek & styrkekramar till alla er som behöver det!

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback