Lights will guide you home







Bara några ord såhär på kvällen..

Din åsikt
Postat av: Mademoiselle N R

Läste i din blogg om att du har ett par skor från Indiska. Försöker få tag på ett par pumps i lack med t-slejf, från samma märke, i storlek 36 eller 37.. Om du har ovanstående skor, och kan tänka dig att sälja dem till mig:) så hör gärna av dig. Må väl! N.

2010-05-22 @ 06:38:34

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback