This is what I am...



6 saker som jag älskar:

Vänner
Familj
musik
foto
fotboll
kramar


6 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
Mörker
ensamhet
lögner
orättvisa
spindlar
hif


6 viktiga saker i mitt hem:
Sängen
Laptop
toalett
telefon
tv
mat

6 slumpvis valda fakta om mig:
Jag har blå ögon
jag avskyr mina fötter
jag har snygga ben
mitt hår ser aldrig ut som jag vill.
Jag är barnslig
jag har 5000 olika helt sjuka skratt...

6 saker jag vill göra innan jag dör:
Bo i Paris
uppnå minst ett av alla mina mål..
Resa jorden runt
Gifta mig
ha minst 1 dotter och 1 son
vara nöjd med mitt liv när jag dör

6 saker som jag älskar göra:

Kramas
dricka kaffe
umgås
skratta
titta på fotboll
dricka energi dricka xD


6 saker som jag inte gillar att göra:
Säga adjö
titta på dålig fotboll
sova
vara ensam
gå ute när det är mörkt
bråka

6 saker som jag säger ofta:
Fitta, fan, faktiskt inte, venta venligen!, skön...t, shluuuta nuu..

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback