En bra dag



Jag har haft en relativt bra dag idag. Var med Jonna på Mobilia & hjälpte henne shoppa upp sina presentkort. Jag fick faktiskt två jättesöta hårklämmor (på bilderna). Kom hem, åt lite mat. Sen stack jag, Jonna & Jonnas lillasyster Amanda till willys för att köpa kaninmat till Albin. Blev att vi köpte med oss chips och powerking med oss aswell. Satte oss i soffan & krängde chips medans vi kollade på Brüno. AWESOME men SJUK film! Hahahah! I love it!

Nu känner jag mig dock lite smått nere. Guess that's life. Brukar bli så efter en bra dag. Det är då det slår om till lite mer negativt under kvällen tills det till sist blir så jobbigt att jag inte ens orkar tänka längre.

& jag saknar Flo. Oerhört jävla skitmycket. Låt det bli den 29 oktober, NU tack!

Hoppas ni haft en bra dag.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback