. . .

Jag kommer inte säga någonting om valet. Detta är det enda ni kommer höra mig säga (eller se mig skriva).

Jag skäms över att vara en svensk som bor i Skåne.
Jag skäms över de 5,7% som röstade in SD i riksdagen.
Idag är en svart dag för Sverige.

Jg vill inte diskutera politik med någon, då jag inte är så himla insatt eller egentligen intressera mig av det. Jag röstade & vet vad jag vill ha för styre. Jag vet också att jag är emot SD på alla deras punkter & kan inte förstå hur ett parti kan gå tillbaka 70 år i utvecklingen. Om ni röstade på SD, var snäll & knip det ni kallar för mun, för ni har inte rätt att kommentera detta inlägget i MIN blogg. Alla har rätt till en åsikt, men håll den isåfall till er själva är ni snälla.

Idag gråter jag för Sverige.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback