Godnatt

Jag tänktr faktiskt gå & lägga mig nu. Men först tänkte jag skriva ner lite saker.

Jag har ångest, jag har huvudvärk, jag har beslutsångest. Gah i hate it! Men vad ska man göra? Jag vet inte riktigt vad jag vill eller känner. Eller, jag vet vad jag känner, jag vet bara inte vad jag orkar. Bah.

Never mind. Jag säger bara godnatt istället. Lika bra att försöka sova ordentligt..

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback