Jonnas 20 års dag ♥



Innan vi stack ut igår, skitsnygg, i know =)




& idag.. Lika snygg! hahaha! Trött & sliten om inget annat.


Min älskade, underbara bästa vän Jonna fyllde 20 år igår. & vilken dag! =D Började med sång (som jag också fick lyssna på eftersom jag sover i samma säng som Jonna!), sen frukost innan alla stack till skola/jobb. Jag & Ena gick tillbaka till sängs, det var alldeles för tidigt för att vara uppe sin lediga dag.. Vaknar upp av Jonna klockan 11, tar det lugnt & snackar lite skit. Sen börjar vi fixa lite, dammsuga & lite så. Sen plattade jag håret, strök en klänning & sen skulle jag locka Jonnas hår. "tar nog bara en halvtimme", min röv att det gjorde. (jag är dålig på tidsuppfattning..) Tog nästan 2 timmar att locka hennes hår. Går ner & äter, upp igen & sminka mig + måla naglarna. Gästerna kommer, vi äter tårta & sen är det dags att gå ut.

Vi blir körda till Värnhem, upp till John som hade festen, hade en skittrevlig kväll, verkligen! Öl, dans, bra musik & bra vänner! Omnomnom! Var väl egentligen tänkt att vi skulle ut aswell, men det blev aldrig så. vid halv 1 vill Jonna & Ena hem, så jag sätter mig på en annan buss hem till Micki. Var hos Micki i 20 minuter innan Flo ringde mig, sen snackade vi i telefon tills jag var hemma. Jag tog förresten en taxi hem, 180 spänn, rakt i sjön. Fucking dyrt!

Jag hade iaf en skit trevlig kväll, det var längesen jag hade så kul på en fest. Visst, jag har alltid kul hos Micki, men det blir annorlunda när man är ny i en umgängeskrets. Kul var det!

Till sist vill jag säga att jag älskar Jonna, och att hon är bäst! Grattis till dina 20 år hjärtat. ♥



Din åsikt
Postat av: Jonna

Tack love! och tack än en gång för igår. haha, mina 20 år, det låter så mycket :O När blev vi så gamla?

Men jag hoppas att jag kommer vara nära dig de följande 20 åren (och alla efter det med så klart, men vi tar ett steg i taget ;) ) <3

2010-09-04 @ 14:24:40
URL: http://starstrukk.devote.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback