nervöstjej.net



Derby idag. Om lite mer än 17 timmar. Malmö FF mot Helsingborgs IF. Jag kan inte sova. Ska upp om 6 timmar, senast.

Sen är det Milan mot Auxerre under tiden aswell. Malmö matchen klockan 20, Milan klockan 20.45. Så den missar jag. Tur jag har en bra pojkvän som uppdaterar mig om matchen! <3

Ge sömnen en ärlig chans? Tja, kan ju faktiskt behövas.
Btw, jag har inte ätit sen klockan 12, lunch då. Då åt jag en skål med yoghurt och runda flingor. Son sagt, nervöstjej.net, med en mage i total obalans.

INGEN HIMMEL E SÅ BLÅ SOM MIN!

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback