Party like a wild animal!













Random utvalda bilder från gårdagens galna fest! Fy fan vad kul jag hade! Riktigt roligt var det =) Crazy, awesome & helt jävla underbart! Dock finns det bilder av mig som man bara vill radera, men vad ska man göra?:P Dom är iaf inte taggade på facebook, that's good!

Iaf, tack som FAN för en LEGEN -wait for it-.. DARY kväll! =D

Puss & godnatt, upp tidigt imorgon!


Din åsikt
Postat av: Lisa

hahaha we are party animals, YES!

2010-09-27 @ 02:01:27

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback