Lite roligt kan man väl ha?


En bild från valborg i år när vi satt nere på Max gård & grillade. Alex tog bilden.



2 juli 2009. Jag fick min kamera & Arne avlivades. 'Nuf said.



Samma dag alla 3 hade färgat håret rött. Priceless bild!



Jag & Jonna i gräset vid Eiffeltornet. Jordgubbar, filt, en bra bok, bästa vän & kamera. Väcker många känslor. ♥



Pålli! Har kännt honom i drygt 5 år & vi har ganska många minnen ihop. =D



Alex. Jag borde kanske inte lita på honom men samtidigt kan man inte sticka under stol med hur mycket han gjort för mig.



Mina fina
♥ Jag saknar er så! Arne & Doris.



Min fina Max




Micki




Min älskade mamma




Min snygga lillebror Kevin!



Sötaste Malin




Min underbara pojkvän




Ny laptop, pengar & en Nikon d90. 'nuf said.



När min lillebror är ledsen / att tänka på dagen då bilden är tagen. Samma dag som Arne avlivades.. ='(



Min familj




Bilden tagen i fredags! =)



Hahahahaahahahah! Shit xD



Bilden är tagen 2005, alltså en 6 år gammal bild! =D Saknar huset =/



I Paris, gräset vid Eiffeltornet med bästa vännen. Lyckligare kan man inte vara.



Ja, då har jag gjort en liten "lista" då. Hade tråkigt så tänkte jag kan lika bra göra en sånhär kul sak =) Gör det själva om ni vill! Här är hela listan. (jag utelämnade vissa jag visar vilka i kursiv!).


en bild som du aldrig visat
en dag du minns
en konstig bild
en bild som väcker känslor
någon du har många minnen med
någon du litar på
någon du saknar
någon du älskar
någon som betyder mycket
någon som ger dig inspiration
någon du tycker om
någon du vill träffa
någon du tycker är söt
någon du tycker är underbar
något du vill ha
något som får dig att gråta
något som är viktigt för dig
dig själv nyligen
dig själv skrattande
dig själv
dig själv för länge sen
dig själv som lyckligast
den du senast fick sms av
den du alltid har roligt med
den sista bilden på mina mottagna filer

Din åsikt
Postat av: anneli

se! lite kreaktivitet ;)

2011-05-23 @ 15:01:22
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback