MFF Support



Jag fick min tröja igår! Så nu syns det officiellt att jag sitter i styrelsen! Tröjan är skitsnygg & skön. =) Jag & Julia målade om pingisbordet igår, måste ju se bra ut till dagens match! TAGGA! Här följer lite bilder från igår =)



Före. Ganska slitet efter att folk spillt öl & skrapat saker över hela bordet.


Fina Julia ♥


Jag målar & bordet klart!

Så, nu ska jag sticka till bussen för att möta upp Pålle mfl på O'lareys innan matchen idag. Kom gärna förbi MFF Supports lucka & handla bortaresor, spela pingis eller bli medlem! =)

INGEN HIMMEL ÄR SÅ BLÅ SOM MIN!

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback