Önskelista!


Ja, man måste väl önska sig något antar jag? Har hittat lite smått som jag skulle vilja ha! =)

  • Diana Mini & Flash, rosa skitsöt kamera. Lite dyr kanske, men jag vill HA! Finns att köpa här!
  • Teddypläd, finns att köpa på bland annat Rusta. Jag vill ha den lila ;D
  • Ny plattång. Gör iiiingenting om jag får en likadan jag har nu. Alltså en OBH Nordica. Men sålänge det är med keramikplattor är jag nöjd =) (min har levt ett 5 år gamalt liv, dags för en ny!)
  • Allt som relateras till Paris. Tavlor, prydnader, smycken, allt! Just en liknande tavla som på bilden finns tex på City Gross =)
  • Effektfilter 4x Star Ø52 mm, finns att köpa här! (går också bra med 8x)
  • Smycken med budskap. Tex Hope, Love, Faith. Även prydnas saker med budskap går bra. =)
  • Presentkort på b.la H&M & Gina Tricot.
  • Presentkort på skor (Din sko, skopunkten, scorett)
  • Presentkort på bh (Twilfit eller Triumph)
  • Parfym (Kylie Minogue Darling) (INTE sweet darling)
  • PENGAR!
Något annat kan jag inte komma på. En riktigt tråkig önskelista, men nu har ni något att gå efter som ni vill ge mig något =)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback