Ont.

Jag vet varför jag känner mig tom. Varför jag inte känner något eller vågar erkänna något. Jag vet varför jag är kall & alltid irriterad på vissa. Jag vet varför jag inte vill vara nära, varför jag inte vill känna någon värme eller kärlek. Jag är sur, på mig själv, på DIG, på många. Jag har ont i hela kroppen & vill ingen annat än gråta hysteriskt. Mitt hjärta brister varje gång jag tänker på det. & jag tänker på det för ofta för mitt eget bästa. Jag vet att allt egentligen var för det bästa, men jag kan inte låta bli att tänka "what if?" eller att jag förmodligen hade kunnat bli riktigt lycklig om jag gjort ett annat val.
Jag hade iaf inte varit så tom, kännt mig så ensam.
Det finns många frågetecken som aldrig kommer redas ut. Det jag ångrar mest är att jag lät DIG "göra" valet åt mig. & jag hatar dig för det.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback