Björn

Detta inlägget är bara tillägnat Björn & mina känslor för honom.

Jag minns i augusti, kräftskivan vi hade här hemma. Det var första gången jag faktiskt pratade med honom, som jag verkligen såg honom. Innan dess hade vi träffats någon enstaka gång på stadion när det var fotboll. Jag visste att det var Patriks kusin (vår granne Patrik) men jag visste inte mycket mer. Minns att jag och Rose satt ute på balkongen & rökte & hur vi ojade oss över hur snygg han var. Det slutade med att han & jag satt i soffan här hemma & pratade till halv 4 på morgonen. Pratade om allt möjligt egentligen.

Mycket mer än så blev det inte, förrän någon vecka senare när vi skulle fira Jonas & jag visste att han skulle komma. Jag var så exalterad över att få träffa honom igen. Men det kunde jag ju inte visa, eftersom jag var tillsammans med Max vid tillfället. Denna gången slutade inte mycket annorlunda, men denna gången frågade jag faktiskt om hans nummer.
Någon dag senare åkte jag upp till Max & var där i 3 veckor, med tanken att göra slut, men med min beslutsamhet blev det inte så.. Under tiden uppe hos honom hade jag kontakt med Björn varje dag via sms. Under denna perioden lyssnade jag mycket på "Stereo hearts" & den låten har blivit väldigt betydelsefull för känslorna jag kände då. Jag hade inte berättat för Björn hur jag kände för honom, för jag hade ju fallit. Vad jag inte visste då var att han kände exakt likadant.

Jag åkte hem till Höör på pappas födelsedag, visste att det skulle bli fest & att Björn skulle komma. Jag hade STORA problem att hitta en bra outfit, men jag lyckades nog se snygg ut. För den kvällen fick jag reda på vad Björn kände & samma kväll bestämde vi oss för att vara vi. Detta var den 7 oktober. Jag gjorde slut med Max, utan att ha varit otrogen fysiskt. Hela den helgen spenderades bara med Björn. Jag kände dock att av respekt till Max ville jag vänta med att göra det offentligt (facebook...). Men det dröjde bara 2 veckor sen ville jag inte vänta längre.

Jag har aldrig känt mig så levande, så älskad. Jag kan inte ens beskriva hur jag känner mig med Björn, eller hur jag känner för honom för den delen. Han behandlar mig som den sköraste rosen, som att jag kan gå sönder när som helst. Han tar hand om mig som att jag är den enda människan i världen. Han får mig att känna mig så speciell & så älskad. Jag blir ständigt överraskad & nykär. Han vet exakt hur han ska göra för att få mig att må bra.
Jag har aldrig någonsin känt såhär för någon & jag kan nog påstå att jag aldrig kommer få denna känslan för någon annan. Björn är den enda för mig. Jag älskar honom, så djupt & så otroligt mycket.

Jag längtar så till vårt gemensamma liv kan starta på riktigt, tills det verkligen bara är vi. (& en eller flera katter såklart!)

Björn, du är fucking bäst! Älskar dig hjärtat



Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback