Fuck you.. FUCK YOU!

Hur fan kan ni fortfarande jaga mig? Fortfarande finnas i mina jävla tankar? Jag orkar inte, jag orkar fan inte att ni ska finnas där när jag ska sova, när jag har somnat. Det kvittar tex hur jag än ligger, så påminns det om er. Hur mycket jag än vill tänka på att jag & A har det bäst, så går det inte. FÖR NI ÄR IVÄGEN!

Alltid samma jävla sak. Den 1a i varje månad. ALLTID! Ni är så jävla fucking helvete. FAN! Ni tar ju fan över mitt jävla liv, fortfarande! Jag orkar inte det!. Sure, folk säger till mig att jag ska försöka, försöka ta mig vidare & försöka att inte tänka på det. Men vet dom som säger något sånt hur fan det känns? Hur det känns att verkligen bli något så brutalt & fruktasvärt äckligt?! jag tror inte det.

För tro mig när jag säger att jag försöker. Jag försöker med all kraft jag har. Jag vill int etänka på det! Jag gör egentligen inte det speciellt ofta heller. Men när jag väl gör det så förstör det en hel jävla dag för mig. Det är det som känns mest. Hur dom fortfarande kan kontrollera mig såmycket. Trots att det som hänt är 10 månader tillbaka.

Ibland undrar jag om jag har svårt att släppa det dock. Ska det verkligen ta såhär lång tid? Är det jag som är konstig som bara tar cp länge på mig att komma över det? Fan, jag vet verkligen inte.

Men sånna dagar, då dom förstör, är en dag som idag. Jag vill inte vara nära någon! Inte känna att någon kan se mig. Jag vill bara vara helt jävla osynlig. Vill inte sätta mig på en buss med massa människor. Det känns precis som att dom kan se rakt in i mig. Se exakt vad jag tänker & exakt vad som har hänt. Eller så känns det som att alla vill göra så mot mig. Som att alla vet att jag är sårbar, alla vill att jag ska må skit.

Jag vet givetvis att det inte är så, men det är inte lätt att skjuta bort den tanken när man väl har fått den. Med andra ord så vill jag inte vara bland folk idag. Vill inte att någon ska prata medmig, ta på mig eller titta på mig.

Förlåt A, för inatt. Du vet att det inte var ditt fel. Jag kändemig bara så jävla äcklig. Jag vet att du bara vill mig väl.
Jag älskar dig, grattis på 5 månaderdagen babe <3

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: L

grattis till dig o A...
jag förstår hur du känner dig.. jag känner samma.. att inte dem bara kan låta en vara.. och du är inte äklig det ska du veta.. du är hur vacker som helst....och ingen ska få lov att trycka ner dig..för då får dem fan med mig att göra....
Älskar dig gumman<3<3 finns alltid vid din sida din sis L

2007-10-01 @ 09:54:05

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback