& where are you ?

Fan då. Allt ska vara så svårt & jobbigt just nu. Flytta & bajs, A, skolan, ja. en del grejer iaf.

Man jag orkar inte att DU ska vara så konstig? Så... Annorlunda. Varför är du det? VARFÖR?! Har jag gjort något fel? Har du tröttnat på mig? Finns det någon annan? Åh, snälla bara säg vad det är. Jag vill veta om jag ska göra något för att det ska bli så bra som vi ska ha det. Så bra som vi hade det innan du blev helt.. gay. Varför liksom.

Allid varför.

Skolan är bajs åt helvete. Allt går så dåligt så jag vet inte vad jag ska göra. Jag orkar ju bara inte fixa med allt. Visst, jag trivs som fan & jag vill aldrig lämna denna klassen, never EVER! Jag älskar er :* Men det är så jävla jobbigt att försöka koncentrera sig hela tiden. Jag kan inte. Det finns för mycket i tankarna. Jag får hoppas att det löser sig. För er, er vill jag inte lämna <3

Flytta ja. Usch.

Idag har jag en halvbra dag. Jag är på bra humör, har bra sällskap mm. Men endå är det något som ska gnaga inne i mig. Jag vill inte det. Som om något äter upp mig innifrån, typ, förstör mig. Tänker gör jag nästan hela tiden. På det, dom. På helvetet. Jävla FITTA! JAG VILL INTE TÄNKA PÅ ER LÄNGRE! JAG HATAR ER! FAN!

Men jag tror inte jag skulle känna igen er längre.

Egentligen är väl det bäst. Men allt det skitet som ni utsatte mig för, all smuts, alla slag, alla ord. Allt ni utsatte mig för. Skamen, kylan, rädslan. Ni har förstört så mycket av mig så ni ska bara veta. Jag litar inte på någon. Sure, jag litar på folk. Men inte fullt ut. Nope.

Det är ert fel att allt är såhär! ERT! inte mitt.

Får jag lov att skylla ifrån mig, eller är jag feg, liten & svag?

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback