Hemma

Hej mina kära läsare som bara blir fler & fler, undrar egentligen vad det är som är så intressant med att läsa min blogg, för så många vänner har jag inte.

Iaf, idag blev jag hemma från skolan igen. (ovanligt..) vaknade imorse, kände verkligen ingen lust någonstans. Ont i halsen, ont i ryggen, huvet, & jag kände att jag sovit alldeles för lite! Så jag stannade hemma. Vaknade vi 13, grät floder kändes det som. Ensam hemma & bara grät... Så somnade jag om. Vaknade 14, började gråta igen.. Nu ligger jag & väntar på Alex... Vill inte vara ensam!

Får se om jag ska jobba ikväll.. Annars blir det nog att jag åker hem. Känns som att jag bara är här & mår dåligt hela tiden. Känns som att hans föräldrar kanske börjar tröttna på allt. Även om det kanske inte är så, så känns det så. & det känns som att jag förstör för Alex.. Både jobb & skola & hemma..

Jävla skit på allt idag.

Bajsa på er.

image348

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback