idag...

vaknade i bra tid. Började gråta. Har haft mardrömmar, & fick flashback såfort jag vaknade inprincip.. Grät mot Alex ansikte så han blev svart, gick på toa, sa till Alex mamma att jag blev hemma. Gick & la mig i sängen med Alex igen. Blev på något bättre humör. Sen sticker han till skolan, & jag somnar om. Vaknade för ca en halvtimme sen. Mardröm igen. Flashbacks hit & dit. Ensam, vill inte mer. Kom hit & håll om mig. Känner mig ensam, liten & klen. Förstå mig, kan någon någonsin förstå?

Din åsikt
Postat av: Stefan

jag förstår dig lillen:/

2008-04-08 @ 12:43:13
URL: http://paaalm.blogg.se
Postat av: Natalie B

Vad tycker du om silikon och bröstförstoringar?
För vems skull lägger sig tjejerna under kniven?

2008-04-08 @ 12:48:17
URL: http://natalieb.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback