Natt

Sitter här på Alex golv & känner mig halvt ensam. Alex sover, hans föräldrar sover. Jag är vaken. Vet inte riktigt varför, men vill inte lägga mig. Precis som om jag är rädd för att drömma eller något. Vill göra något. Gå ut & gå, prata, mysa, knulla. vad fan som helst. Typ. Men jag gör inte det ensam. Haha, vissa saker var lite svåra att göra ensam. Kan ju sitta & prata med en vägg eller något, men nej.. Sitter här & lyssnar på musik & bara hoppas på att bli trött snart.

Kännt mig helt cp hela veckan typ. Det var skönt att vara ute så mycket igår med Sara. Inte för att vi pratade om så mycket "viktiga" saker, men det var skönt att bara prata. Skönt att vara ensam med en bra vän & bara gå. Vet inte riktigt vad det var, om det var vädret eller om det var sällskapet, men jag kände mig lite lagom lycklig under dagen. Det tackar jag Sara för iaf <3

Idag har jag bara kännt "bajs".. Typ. Ville bara ligga i sängen & bara ligga. Men sen, när jag åkte hem för att hämta grejjer ville jag nästan stanna hemma. Men bara nästan. Är ju fan aldrig hemma nu för tiden, & jag ville umgås med vänner. Fick visst lite mersmak på det igår. Jag vill festa & jag vill ha kul! Just nu känns det som att mina "vänner" bara struntar i mig, ingen som brytt sig om att höra av sig om varför jag inte är i skolan eller så. Dom bara klagar på mig. Det finns ju faktiskt en anledning till VARFÖR jag är hemma. Är ju inte borta från skolan för att jag vill direkt..

Känns skönt att jag har Sara & Anju iaf. Dom bryr sig, det vet jag. & det gör mig så jävla glad! För ni är mina bästa vänner, allra allra bästa. & jag blev skitglad igår när ni pratade så mycket på matchen. Det liksom.. Värmde i hjärtat. Tack för att ni är bäst tjejer, & för att ni får mig att må bra. Jag älskar er.

Alex, personen som får stå ut med mig när jag mår som jag gör. Stackarn.. Men han klagar inte. Han hjälper mig att komma på fötter & han gör allt för att få mig att må bra. Inte konstigt att han var så trött ikväll, fått ta hand om mig hela veckan. Min baby, som jag älskar tills jag dör, & det är fan ingen lögn. Det han gör för mig kommer jag ALDRIG kunna tacka för. Han är min hjälte, min stjärna.

Nu ska jag försöka lägga mig i sängen utan att väcka Alex. Haha. Sen ska jag försöka somna jag med.

Hoppas att alla haft en bra dag, & att alla sover gott inatt.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback