Natt

Jag mår inte bra just nu. Jag vet egentligen inte varför. Alex ligger & sover & jag borde egentligen göra detsamma. Jag behöver ju min sömn! Nej, istället sitter jag & röker, dricker cola & hoppas på bättre tider. Hela dagen har kännts upp&ner. Var hyper, & då menar jag verkligen HYPER i skolan idag. Helt sjukt vad jobbig jag var. Förlåt klassen... Sen blev jag trött. Så fruktansvärt trött. Kom till stadion & kände mig sur/nere/butter. Matchen gjorde ju ingenting bättre. Eller att jag blivit biten av ett djur (fråga inte vilket..) & att min arm ser ut som att det är en tennisboll i den..

Nej, jag måste egentligen sova. Men jag vill inte. Jo, jag vill. För det är skönt att sova. Men jag vill inte lägga mig. Har huvudvärk, är ledsen, besviken, man kan nästan (notera nästan!) säga att jag känner mig ensam. Som en ensam själ. Vill prata ut lite. men kan inte. Alex ska upp tidigare än vanligt imorgon. Jag har skola imorgon. Vill inte väcka någon & orkar egentligen inte prata heller.

Men.. Varför just jag? Kunde ni inte tagit någon annan & förstöra deras liv? Jag är inte tillräckligt stark.

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: Sara

jag kan ringa om du vill, men jag ska väll ringa till Alex mobil då?

2008-08-26 @ 00:54:40
URL: http://saraellstrom.blogg.se/
Postat av: Annette Jönsson

jobbigt när man känner så men det gör vi alla till och från

2008-08-26 @ 00:58:16
URL: http://nurseannette.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch, jag vet precis hur du menar :/

kramar

2008-08-26 @ 15:44:03
URL: http://thelastdropfalls.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback