Jag kom att tänka på en sak..

(men först måste jag säga att jag har hört Britney's "Womanizer" & "Circus" typ, 2 gånger var ikväll, I LOVE THEM!)

Men. Jag är inte deprimerad. Jag har kommit fram till det nu. För någon dag sen berättade Alex att en tjej som vi känner hade frågat om vi verkligen har ett bra förhållande, med tanke på att jag är deprimerad. Ungefär "Varför skulle hon vara deprimerad om ni hade det bra?" Ja, man kan ju undra? Men iaf så anser inte jag mig själv vara deprimerad. Visst knaprar jag piller, men det är ju bara för att jag ska "lära mig" att leva i denna känslan. Om ett halvår (hoppas jag..) kan jag äntligen sluta med tabletterna. I dagarna var det ett år sen jag började med dem. Usch, ryser i hela kroppen när jag tänker på det..

Visst har jag dagar då jag önskar att hela världen kunde försvinna. Men alla har sådana dagar. & visst har jag dagar då allt dåligt kommer på en & samma gång. Men jag överlever ju? (jag vet att en del ANONYMA kräk kommer vilja kommentera att jag ändå bara klagar alltid) Ja, det gör jag. I bloggen. För denna bloggen är MIN & jag skriver precis vilket skit jag vill, när fan jag vill. Så det är så. Jag skapade denna bloggen för att skriva av mig när det var jobbigt. & det har hjälpt en del. Går man tillbaka ett år i bloggen så ser man stor skillnad.

Nu tänkte jag faktiskt ta natt ciggen sen ska jag gå & lägga mig.

Ni får Britney med Circus här under, vill ni se den riktiga videon hänvisar jag er hit.


Din åsikt
Postat av: Jennifer

Ja, jag har lagt in det, men det är bara kamerasaken som syns :o

Kram Jennifer

2008-12-16 @ 23:56:28
URL: http://jeennifergustavsson.blogg.se/
Postat av: Jonna

Känns som om jag spammar din blogg nu ^^ Men jag tycker oxå att britneys nya var bra :O spec. Circus. Haha, hittade den via denna länken:

http://www.youtube.com/watch?v=BplSoTSmKx0

Han må vara gay, men dansa kan han fan ta mig :D

2008-12-17 @ 00:31:58
URL: http://mylifeinlove.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback