Natt

Jag sade för flera timmar en att jag var sjukt trött & behövde vila. Jag vilade aldrig & jag är fortfarande lika trött. Ändå går jag inte & lägger mig. Tycker ändå jag gjort ett bra jobb idag som fått klart 3 saker på beställning :)

Iaf så tänkte jag ta upp varför man alltid är avundsjuk på andra. Nästan alla männsikor är någon gång avundsjuk på någon annan, jämför sig själv med någon som man tycker är snyggare eller har snyggare pojkvän eller snyggare kläder. Varför ska det behöva vara så egentligen? Jag har varit väldigt avundsjuk på många olika saker i mina dar, men jag tror inte jag är det så mycket nu för tiden. Anledningen till att jag tar upp det är för att mormor igår sa att min morbrors sambos mamma hade varit med på sjukhuset härromdagen, när Ella, som min nya kusin heter hade fötts. Morfar filmade & när mormor sedan hade sett filmen så tyckte hon att hon såg förjävlig ut. Min mormor är lite storvuxen, har så länge jag kan minnas också varit det, medans jennys mamma tydligen är smal & snärt. Då hade alltså min mormor jämfört sig själv med henne. Jag tycker det är lite tragiskt. För visst kanske det är så, att man alltid kommer vilja se annorluna ut än vad man gör, men jag känner ändå att man alltid är vacker, oavsett hudfärg, vikt, kläder eller utseende. Man har alltid ett vackert inre!

Nu till något helt annat. Jag är skitsugen på att se Johnny Cash inspirerade filmen "Walk the line", min favoritfilm, men vi har blivit av med den! Den finns ingenstans! Jag är så jävla sugen på att se den för minst 50e gången! haha :) Jag älskar den! Sen att Joaquin Phoenix är med i den är ju ett stort plus! Min favorit skådespelare som är så mumsigt snygg! Om någon har filmen kan ni väl skicka den till mig?! haha :) SKa e om inte jag kan hitta den över internet & streama den.

God natt!


Joaquin Phoenix, nom nom!

Din åsikt
Postat av: LIFE BY Marielle

Ja okej vad snällt =) är det många före mig haha? det känns som du fått många som vill ha designer och illustrationer. men det är inte konstigt!



Vilket är ditt bästa musikminne? :)♥ KRAM

2008-12-22 @ 03:24:24
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: Alex

1. Så du är avundsjuk för att andras pojkvänner är snyggare? =(

2. Joaquin är inte snygg någonstans ju =O (åtminstone inte i ansiktet, inte sett så mycket mer av honom)

2008-12-22 @ 13:04:52
Postat av: Pålle

HAHA jag tänker se walk the line ikv ju :D den är sjukt bra :D

2008-12-22 @ 15:42:40
URL: http://pollyp.webblogg.se/
Postat av: S H A K I D A

Joaquin Phoenix är mums mums x 1000 :*

2008-12-22 @ 18:57:01
URL: http://shakidas.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback