Trött & bitter.

Okej, först  & främst vill jag klaga som fan på mitt tangentbord. cp ffs! :( Helt segt & vill inte skriva allt jag vill. Så om det kommer stavfel så vet ni varför.

Idag kan inte bli sämre. Somnade inte förrän halv 5 - 5 inatt. Jippi. Försov mig, kan inte koncentrera mig. FAN vad lönt att jag är i skolan. Jag vet att jag kan jobba skitbra, om jag bara vill. Jag skriver bra & jag har lätt att hitta information. Men idag känns allt åt helvete. Jag kan inte sätta min tankar på något. Känner mig helt tom i huvudet. Känns som att jag fortfarande sover. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Men jag orkar inte, inte idag. Så jag kommer strunta i engelska. Förlåt min grupp, men idag är inte rätt dag för mig. förlåt förlåt förlåt.  & inte fan har jag skrivit över engelskan på datorn. & visst fan glömde jag manset hemma idag igen. Seriös, bara det förklarar hur instabil jag är just nu. Det är ju fan bara att sätta mig ner & skriva av från pappret till datorn. Eller ta med mig pappret. Jag brukar inte glömma saker. Iaf inte mer än en gång. jävla piss skit mög! Jag orkar inte. Inte idag.

Ska hem till Alex sen. på lunchen sticker jag. Förhoppningsvis kan jag få lite styrka & kraft att orka resten av veckan. För jag vill inte ha det såhär. Försova mig varranan dag, inte kunna koncentrera mig, känna mig trött som om en jävla flodhäst låg på min rygg. Fan, känner mig verkligen utbränd. Helt sjukt, med tanke på att jag knappt gör något.

Välkommen till min vardag. Varje dag består av tankar, sömnlöshet, svaghet, koncentrationssvårigheter & gråt.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback