blogg

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Jag älskar verkligen att skriva, älskar att sätta ord på tankar & på händelser. Men det känns bara så meningslöst. Jag vet att många av mina närmre vänner inte ens varit här inne & kollat. & jag vet att jag inte har många besökare om dagarna. Jag brukar ligga på 15 st. Hur många är det? Sen & andra sidan, det är väl ingen som vill läsa om mitt liv, läsa vad jag har för problem?

Jag som alltid är snäll & går in på andras bloggar, t.om sånna jag inte känner. Haha, jag vet att jag låter värsta gnällig nu, men jag börjar tappa stinget. Har inte lust att skriva känns det som. Vet inte om det är för att jag varit borta från det en vecka eller om det är för att jag är så fruktnsvärt trött i hela kroppen. Allt känns bara blää just nu :/

Men, jag tycker iaf om min design, massamycket! Usch vad den är "jag" & usch vad den är snygg! Där har jag gjort ett jäkligt bra jobb :D

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback