du bryr dig inte längre

har du någonsin brytt dig?

Du kallar mig din bästa vän, du kommer alltid till mig när du mår dåligt. Men har du någonsin ställt upp för mig? Tänk efter. Har du någonsin ens frågat mig hur det VERKLIGEN är?. Jag minns bara en enda gång du har ställt upp för mig. & det var i somras, när du hade kalas. Jag bröt ihop & började gråta. Du vet, då efter jag hade varit i kristianstad. Knappt då ställde du upp. Du sa bara att du inte trodde att något skulle hända. Malmöfestivalen, vem var det som bröt ihop & fick panik när jag fick höra vad som hänt dig? Du anar inte hur jävla rädd jag blev! & fast du var med om det, så har du fortfarande inte fattat hur dåligt JAG faktiskt mår. Med tanke på hur du mådde efter det "lilla". Nej, jag menar inte att det du var med om var mindre jobbigt än det jag var med om, men tänk efter. Det jag var med om var fullbordat. Ditt var nästan. Då borde du kanske tycka att jag mår dåligt, eller? Jag vet egentligen inte varför jag skriver detta, för jag vet att du inte kommer läsa det endå. Eftersom du, min bästa vän, aldrig är inne på min blogg. Vad är det för jävla stil då? Jag ber dig snällt att du ska läsa litegrann, för att du ska förstå lite bättre vad som försigår i mitt huvud. Men inte ens den tiden kan du ge mig. Jag lägger upp bilder på bdb så att du ska fatta att det är riktat mot dig, men du är så jävla naiv & blåögd så att du inte fattar det själv.

Du tänker sällan på någon annan än dig själv. Du är så jävla självisk! & visst, du har fått stå ut med mycket under det året som gått, men inte tillräckligt mycket för att sluta bry dig om andra. Tycker inte jag iaf. Jag tycker verkligen bara att jag hör gnäll från dig alltid. Alltid har du något att må dåligt över. Du kan tydligen aldrig må bra. & du stör mig så fruktansvärt mycket i ditt beteende. För hur br har jag mått alla gånger jag ställt upp för dig? Tror du verkligen att jag någon gång, under alla gånge rjag fått sitta & lyssna på DITT helvete, mått en gnutta bra? Du kanske inte ens tänker på att jag någongång ska få prata av mig!?

Jag orkar inte ha ett sånt "vänförhållande" längre. Från & med nu kommer jag inte ställa upp för dig fler gånger. Du har fått mig att sluta lita på folk, sluta prata nästan helt. Jag vågar helt enkelt inte, eftersom jag sett hur det gått med dig.

& du kallar dig min bästa vän.

it's over.

(jag hoppas verkligen att du läser detta, & att du för en gångs skull fattar att det är till dig. & jag hoppas också att du fattar hur ont det gör i mig av att veta att den vänen jag kännt allra längst knappt bryr sig om mig längre. Jag hoppas också att du förstår hur ledsen jag blir öve rmig själv, eftersom jag är van vid att alltid finnas till hands för dig. Men jag orkar inte mer. Tyvärr.)



Ja, jag är lite bitter idag. Men jag har velat skriva detta så jävla länge. Bara inte vågat.

Peace
/S


image128

I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
Even if saving you sends me to heaven


Those words doesn't matter anymore.

Din åsikt
Postat av: Sara

jag gissar att det inte handlar om mig då vi inte var kompis på malmöfestivalen. men sen tar jag åt mig en viss del också.
kanske för att jag har varit skitdålig på att fråga hur du verkligen mår. hade detta varit skrivit för ett år sedan så hade jag blivit orolig, visst det blir jag nu också. men jag har så jälva mkt med mig själv att ta itu med. och visst, det är ingen ursäkt, för det har du med. men du vet om att jag finns om du vill prata.
ILY, och det hoppas jag att du vet.

(du kan typ svara i min blogg eller något ;P)
höhö

2008-01-08 @ 00:11:34
URL: http://rockslampa.musicblogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback