jaha..

så var man uppe igen för en ny skoldag. Helt ensam är jag, än så länge. Känns som att jag håller på att bli sjuk. Visst jag har väl lite träningsverk sen igår, men jag har verkligen ont överallt. & det känns inte som trängnisverk. & jag är slö som satan, ont i halsen. Usch, hoppas det inte är influensan som är på ingång..

Idag känns allt bara riktigt deppigt. Kan inte riktigt säga vad det är.. Men det har skett lite.. saker med min kropp den senaste tiden som gör att jag påminns som satan om den kvällen jag helst vill glömma. Varför ska det vara såhär nu för?! Fan då.. Det vill inte sluta heller. Antingen är jag riktigt stressad eller så är min kropp jävligt knäpp..

Satt på bussen, ville verkligen inte att någon skulle sitta brevid mig. Jag fick fan nästan panik av det! Men jag lyckades hitta en plats som ingen annan ville sitta brevid mig ^_^ haha. Nej men, jag vet inte riktigt vad det är med mig just nu. Helt rädd för allting. Panik för minsta lilla. Jag kan ligga hemma & tycka att någon ser mig genom fönstret.. Så jag vågar fan inte ta av mig kläderna om inte jag ligger under täcket. Bara det är ju fan sjukt egentligen.. Men.. har man ångest eller liknande så kan man nog inte göra så mycket mer än att låta det gå över. Det försvinner säkert snart, är nog bara i en liten svacka eller något.

nu tänkte jag kolla runder på mina "standard" sidor sen är det lektion halv.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback