Möööh

Jaha. Jag har tagit bort massa massa bilder från min bilddagbok idag. Ville inte ha kvar alla bilder på svinet, och ville inte ha massa bilder med simon >.< Så jag tog bort dom onödigaste bilderna från det att jag skaffade bilddagbok fram till typ.. maj förra året. Så en hel del gick bort, nästan 3000 bilder :| Men, det får jag leva med :P kan ju inte ha hur mycket bilder som helst. Snart dags att rensa hela datorn med :P

Mm.. kvällen har varit lugn. Kollade på I huvudet på Gynning med mamma innan. Sen har jag mest suttit & försökt lära mig illustrater, vilket gick åt helvete. Så jag satte mig & ritade i flash istället ^_^ Det var iaf ett tidsfördriv.

Nu ska jag försöka sova tänkte jag.. Får se hur det går.. Känner mig inte ens trött än. & jag har riktigt mycket i tankarna ikväll känns det som.. Fast jag egentligen inte tänker så mycket, & fast jag egentligen inte mår något. Jag är bara helt jävla.. omående. Kan man vara det? Jag mår inget bra, men jag mår inte dåligt heller. Jag bara är typ. Det känns så jävla jobbigt på något sätt. Känns som om jag int ehar några känslor, ingenting. Jag menar, visst, jag sa jätteofta att jag önskar att jag inte kände något eller tänkte något. Nu gör jag inte det. Jag vill ju må bra, vill känna mig glad. Jag vill inte ha inga känslor alls. Visst, jag har ju känslor, men jag känner mig aldrig RIKTIGT glad. Dock kan jag känna mig riktigt nere.. Tyvärr..

Nej. nu orkar jag fan inte skriva mer. Pallar inte. Har ingen lust. Eller jo, egentligen. Jag hade kunnat skriva hur mycket som helst. Men jag måste sova. & jag tror ingen vill läsa om hur jag mår mm.

Här kommer två bilder jag ritade i flash ^_^

Peace
/S


Pepples :D Som Mikael Bästis säger att jag är lik ^_^



Fred & Wilma :)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback