Tankar, många tankar..

Det enda jag kan ge er dock, är min kärlek till er.
Jag kan alltid finnas här för er, dag som natt.
Vad ni än vill, så kommer jag alltid ställa upp.
& snälla, snälla var inte rädda för att prata ut hos mig.
Bara för att jag mår dåligt själv, betyder det inte att ni ska vara tysta.

Jag vill hellre att ni pratar med mig!

Jag älskar er, mina vänner.

<3

Alex, Sara, Mikael, Jonna & Maxi.
Ni bryr er om mig, då bryr jag mig dubbelt så mycket om er <3



Jag skrev den texten nyss på bilddagboken (den var lite längre på bdb dock). Jag vet att vissa kommer bli pissed. Men då får dom faktiskt bli det. För jag orkar inte bry mig om alla! Som jag skrev, dom bryr sig om mig, då bryr jag mig om dom med. Det finns ju tyvärr vissa "Vänner" som bara ska bry sig om sig själv, eller som aldrig riktigt vill lyssna. Usch, blir så ledsen på det med.

Just nu vet jag inte riktigt vad det är med mig. Sitter & lyssnar på Rise Against - Swing life away. Den är väldigt fin, kommer lägga in klipp här under. Jag kan inte hjälpa att jag tänker så mycket, för det är bara min hjärna som tror att den är smart för att den kan tänka.

Men jag tänker nästan för mycket ibland, för just nu är allt bara rörigt där uppe. Tänker på Mikael, vars stackars farmor avled för en stund sen. Stackarn.. Önskar verkligen, verkligen jag kunde göra något för honom nu. Men det finns inget jag kan göra. Jag vet! Men jag önskar att det fanns det.

Sen börjar jag tänka på "det". Som jag inte ens borde lägga en enda tanke på. Men ibland så känner jag att "shit, nu berättar jag det". Men jag kan inte. Jag vill, men jag kan bara inte sätta orden i min mun. Jag skulle berätta allt för Alex i förra veckan. Det gick inte. Jag fick skriva ner det på papper, & endå var det jobbigt. Vissa saker tog verkligen emot att skriva..

En sak som gjorde mig rädd idag när jag åkte hem var dock att jag satt & tittade ut på tågspåret brevid när tåget rullade genom skåne. Plötsligt fick jag verkligen en SJUKT skum känsla. Vet inte om jag vågar skriva det, ni kommer misstolka allt.. Men, jag kände typ.. "nu gör jag det, det skadar inte." SHIT! Jag blev skitskraj. Jag menar, tänk om jag inte hade suttit tåget, hade jag då gjort det bara för att jag fick den känslan?

För er som inte fattar fick jag en känsla av att jag ville hoppa framför tåget. Tänkte mycket på Nicklas, som dog för lite mer än 2 år sen av just detta. Fråga mig inte varför men massa tankar om självmord kom upp i huvet. Många olika utvägar. Hur skulle jag göra? Varför hoppade just HAN framför tåget?

Usch. Ni får inte tro att jag har självmordstankar eller att jag är benägen till att ta självmord, för det är jag verkligen inte! Men ibland känns det skönt att tänka på hur det hade varit, hur man skulle gjort. Bara för att veta att möjligheten finns där.. Eller något.
Faktiskt.

Usch nej vilket långt inlägg.. Förlåt, men just nu är där så jäkla mycket att skriva om.

Jag vet att allt blir jätterörigt nu. Men som sagt, det är väldigt rörigt i mitt huvud.

Jag önskar det fanns ett annat sätt för mig att ta mig ur allt. Ett annat sätt än att berätta om händelsen om & om igen. Jag vill inte göra det! Jag är verkligen inte redo för det. Visserligen hade jag väldigt gärna velat skriva det här, men, inte när jag vet vilka det är som läser det, & speciellt inte eftersom att bloggen inte är låst. Men jag önskar att fler visste. Att någon annan är idioten & Alex visste. Någon som kan förstå, & som orkar med att lyssna på det. För det var jobbigt för alex att läsa det.. Det såg jag verkligen på honom, usch! Det värsta är ju, att jag själv mår sämre av att se att JAG har fått honom att gråta. Även om jag vet att det egentligen inte är mitt fel, & även om jag vet att han gråter för att han bryr sig så mycket om mig & inte vill att något sånt ska hända mig. Men det var jobbigt. FY FAN för dom jävla svinen som bara skulle förstöra mitt jävla liv! Jävla rövhålsidioter!

Usch, nu skiter jag fan i detta. Jag ska träffa sara imorrn, ska ta tåget 11.03. Så jag ska upp rätt så tidigt. Orkar inte tänka mer på allt nu. Även om jag vet att det kommer gnaga i huvet halva natten..

Här kommer låten som jag sa.
Rise Against - Swing life away.





Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback