Ännu fler...












(alla bilderna går att klicka på för att se större resultat! OBS! Bilderna öppnas i en ny flik.)

Bilder från min & Anjus fotorunda i slutet av maj. Bilder som jag egntligen inte var så nöjd med. Men efter att ha beskurit dom, ändrat ljus, färg & skärpan på dom blev dom helt okej.. Eller? Vilken tilltalar er mest här då? :)

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: Malin

va duktig du är :D

alla är superfina!

2008-06-17 @ 21:10:25
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Alex

den där vita blommen blec otroligt bra!

2008-06-18 @ 13:16:23
URL: http://alexgustafsson.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback