Home sweet home

Hemma igen. Det var en riktigt trevlig avslutning dom hade! & herregud vad jag grät. Hahaha! Sån tönt, men det var så vackert på något sätt. & det påminde om min avslutning i 9an, där grät jag ju riktigt mycket. Jag har alltid varit så jävla blödig! haha :)

Sitter just nu vid den stationära datorn. Usch vad här är många gamla bilder som jag inte sett på riktigt länge! & gammal musik som jag ÄLSKAR! Fan, måste sitta här oftare, all bra musik är ju på denna datorn. Musik som jag inte lyssnat på på ungefär ett år nu. haha. Usch, den här nostalgitrippen är inte alls kul längre. Usch usch usch

Här kommer några bilder från bak i tiden. Flesta bilderna är typ 2 år gamla om inte äldre. haha :)


Jag & Stoffe i 1an på jb i hässleholm. (KOLLA MITT HÅR! :'()


Jag & freja. Samma år


jag hade svamputslag på mina tuttar, i armhålorna & mjällbildning i hårbotten. (jag vet, vulgär bild. men kolla utslagen!)


Vi hade jb audition. Jag sjöng takida - reason to cry.


Samma bildtext som förra.


Bild som Danne tog när han jag & fredde hade helkväll med öl & vattenpipa i februari 2006. haha :)¨
¨

malmöfestivalen 06.


malmöfestivalen 06


nu till gamla egobilder. Detta är i början av augusti 06, sitter hemma hos Johan. haha.


i skolan typ maj 06


jag & kevin, minns inte när bilden är tagen, men 06 någongång på våren skulle jag tro.


i väntan på bussen en kall mars dag tror jag. 06 även detta.


hahaha :)


Min favoritbild ett bra tag den hära. tagen någongång mars-maj 06.


Avslutar med en bild på ronja sötnos! just nu saknar jag dig riktigt mycket. Du var så snäll, så fin. Jag hoppas du har det jättebra! jag lovar att hälsa på dig någongång. Tror jag..


ha det bra nu så hörs vi säkert senare, nu har jag druckit upp mitt te, ska städa lite på rummet sen ta ett långt välförtjänt bad! :D

peace
/S

Din åsikt
Postat av: Martin

Hej!!



Ang den vulära tutt-bilden =)

Jag har oxå såna där utslag, jusst nu..



Är det svamp alltså??

Hur fick du bort det??



Maila gärna!!

2011-06-02 @ 17:43:24

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback