Uppdatering

En uppdatering ur mitt liv & hur allt är planerat.

Jag gör inget vettigt om dagarna, möjligvis att jag ens tar mig till skolan. När jag känner för att göra något så är det att illustrera, men det blir ändå aldrig något bra eller så bara kladdar jag. Jag sover hela tiden. Om jag ligger ner kan jag garantera att jag sover inom 5 min. Under dagtid iaf. För när jag väl ska sova, då går det jävlar ta mig inte. Jag ska skriva loggbok, har tänkt på det sen i tisdags kväll men jag tar mig inte 5 minuter till att göra det, därför att det är "jobbigt", vilket det egentligen inte är. Jag äter som en häst & går upp i vikt varje dag. Min vikt är just nu mellan 72-74. Det är mycket för mig som för ett år sen vägde 58. Jag träffar ingen annan än Alex, inte för att det egentligen gör något, men jag förtränger att jag ens har vänner, för jag tycker att alex är mitt allt. (vilket han egentligen inte är, för vänner är jävligt viktigt det med)

Nu till roligare saker. Jag ska fota min morbror & hans flickvän Jenny nästa vecka. Hon är ju gravid & ska ha om 4 veckor & 3 dagar. Så jag ska ta "proffsfoto" till dom, vilket förmofligen blir på lördag. Förhoppningsvis följer alex med & är min assistent, för det kan behövas då jag inte kommer ha studioblixtar, utan får ta vara på det ljus & de lampor som finns. Samt att jag ska använda reflexskärm.

Jag & alex har även planerat att åka över till köpenhamn sista helgen i november, för att jag ska ha något annat att tänka på än att det snart är den 1 december & snart 2 år sen allt skit började. Frågan är väl mest hur mycket pengar vi har. För om vi inte har tillräckligt är det nog ingen av oss som känner för det.

Pålle ska flytta till Åre i 5 månader, vilket inte alls är kul, för jag kommer sakna min pållis jättemassamycket. Min lilla bumbibjörn som jag alltid har lika trevligt med <3

Jag ska förmodligen träffa Anju imorgon. Inte umgåtts med henne på flera månader, så det är fan dags nu.

Jag ska skaffa hormonspiral. Därför jag skulle till gynekologen i onsdags. Jag var i trelleborg, satt & väntade 20 min över min tid, gick in & frågade i receptionen varför det tog sån tid så kollade hon upp det. Min barnmorska hade bokat fel gynekolog. Hon hade bokat en i malmö (fast hon sa att det inte fanns någon i malmö) & skickat mig till trelleborg. Så jag ska dit på onsdag igen, & då ska det kollas & undersökas. Sen slutar jag väl med p-pillerna ett tag innan jag får isatt spiralen. Steph är lite glad över att hon kommer få äta ett piller mindre om dagen.

Jag måste till Fotovideo & hämta min tröja samt prata med dom där. Jag var ju sjuksrkiven sista veckan & sa inget. Jag skickade visserligen ett mejl men skämdes för mycket för att våga ringa eller ta mig dit. Jag skäms fortfarande & drar på att sticka dit för att hämta min tröja.

Jag ska börja blogga på allvar igen. Inte bara massa tjaffs om vardagen, utan mina tankar ska börja komma in i bloggen igen. Jag känner att jag saknar det. Så om ni är trötta på mitt tjat om att jag mår dåligt & att jag tänker på jobbiga saker ber jag er att sluta läsa bloggen efter detta inlägget.


Det är väl det som hänt/hända skall. Jätteintressant, eller hur?

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback