wiiie

fantastisk jävla natt måste jag säga. Somnade runt 4 & vaknade runt 5. 1 timmes sömn & vaknar av mardrömmar. Mycket trevligt! Vaknar med gråten i halsen & vill bara ligga kvar & försöka somna om. Men icke. Istället får jag gå upp, åka till malmö (STÅ PÅ TÅGET!) åka hem till Alex & börja gråta. Jippi! Blev även försenad till skolan, ofc. Kommer till skolan, förklarar för läraren varför jag är sen, börjar nästan gråta igen & han säger att jag kan prata med honom om det är något som tynger mig. NÄÄÄÄÄÄÄ! Inget tynger mig! Ingenting alls!

Fan. Denna dagen kunde haft en bättre start.
Jag ska iaf träffa alex i eftermiddag. Lite bra iaf.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback