En önskan

Jag kom nyss att tänka på en sak. Jag är en väldigt romantisk person som älskar romantiska saker & börjargråta av allt romantsikst. Dock är jag ingen människa som vill ha världens romantiskaste sak, alltså typ med resor, värsta middagen, presenter för flera tusen. Nej, jag är en romantiker som älskar det lilla. Det som inte kostar en krona. Den som den andra parten kommit på för att han vet att jag älskar just det, eller för att han vill göra mig glad.

Jag älskar en promenad i vårsolen, en liten picknick på stranden. Under vintern en liten promenad en stjärnklar kväll. Vad som helst egentligen. Det bästa jag vet är att ta en fika med den jag älskar mest. På något sätt är det de mysigaste jag vet.

Men jag har en högsta önskan. En egen låt. Jag har alltid velat få en egen låt av min kille. Kvittar vem det har varit så har det alltid varit det jag vill ha. Ingen present, inga smycken. Jag vill ha en egen låt som han har kommit på med egna ord & med sina känslor för mig. Det hade varit det allra bästa för mig. En egen låt som förklara allt. Mucik är en stor del av mitt liv & tänk att få ha en låt som man kan lyssna på & tänka "detta är vad han sjunger, till mig!"

Det är nog det mest romantiska någon skulle kunna göra för mig. Tror jag.


Nick Lachey sjöng denna låten till Jessica Simpson.

Din åsikt
Postat av: nathalie

jag håller med dig det är det romantiska som finns med en egen låt :)

2009-01-14 @ 13:16:06
URL: http://farmorpillow.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback