Hemligt nummer

Någon ringde hit kvart i 2 på hemligt nummer. Vem fan ringer mitt i natten, från hemligt nummer? Jag hade precis lagt mig ner & börjat somna in, så hör jag telefonen med orkade inte går upp. När det till sist, efter typ.. cp många signaler slutat ringa började jag tänka "fan, tänk om det är hemligt nummer, typ ett sjukhus eller något & det hänt mamma något?" (hon är i sundsvall över helgen) Jag blev mer & mer orolig & var tvungen att kolla vem som ringt.

Hemligt nummer.

Jag är ju inte LITE orolig nu. Tänk om det hänt min mamma något?! Ska jag ringa hennes mobil? Ska jag inte? Jag vet inte. Jag ska försöka lägga mig & se om jag kan somna, kan jag inte det kommer jag ringa henne.

Din åsikt
Postat av: emilia

Seriöst jag hatar folk som ringer dolt nummer typ mitt i natten! fast jag brukar alltid svara eftersom man inte alltid kan veta vem det är.. men det är alltid snorungar som inte har någonting att göra.. och då lägger ja oftast på!



Men du, skulle inte du kunna göra en bloggdesign åt mig? för jag kan verkligen inte själv ;/

2009-02-01 @ 16:07:31
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Raisa

jo men helvette ring till mobilen :O

2009-02-01 @ 16:16:09
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: David

Jättefina bilder. Dusch-bilderna är riktigt roliga..

2009-02-02 @ 14:45:48
URL: http://davidspapperochpenna.blogspot.com

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback