I'm sick of this life

Varför känns det såhär, igen?! Varför försvinner aldrig dessa eländiga, jobbiga känslorna? Varje gång jag gör mitt val känns det fel. Är det verkligen såhär det ska kännas?

Ingenting har hänt & ingenting kommer att hända. Inte vad jag tror iaf. Men ändå har jag dessa jävla känslorna. Känslorna av att det som är nu är så jävla fel. Eller dåligt. Eller något annat. & jag kan inte sluta tänka på det heller! jag vill bara att allt ska vara som det är meningen att det ska vara. Men det blir inte så! Jag har inte sån tur. Man måste kämpa för det man vill ha. Men vad vill jag ha?!

Det är percis där skon klämmer. vad vill jag ha?
Jag vet inte. Jag har ingen som helst aning. & jag är så rädd för att fatta fel beslut att jag inte gör något alls åt det istället. För tänk om jag ångrar mig, då är det för sent.

Alldeles för sent.




(jag vet att det ät helt obegripligt att läsa, men det struntar jag faktiskt i.)

Din åsikt
Postat av: pelle

Du är ungdom, vi ska alltid känna piss inför allt vi gör. Tråkigt nog!

2009-10-22 @ 23:48:23
URL: http://pellespersonliga.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback