Too much



Fan vad man ska ha mycket tankar och känslor. Om allt egentligen.
Jag tycker det är skit jobbigt. Jag är en väldigt känslig person, jag tar åt mig av vad andra tycker och säger, jag har lätt att känna för eller emot en person och jag är helt enkelt väldigt känslig.

Bara att jag har ont i min rygg får mig att bli känslig. För att jag vet att jag hade ont i ryggen när blööööööööööö hände. Jag vet att jag hade ont överallt egentligen, men just ryggen minns jag. Jag hatar det. Jag tänker alldeles för mycket. FÖR mycket.

Jag borde vara glad, jag ÄR glad! Men jag kan inte låta bli att tänka på det. Och det förändrar väl inte mitt humör under dagen, men under natten. När jag inte kan sova. När jag känner att det inte finns något annat än det. Det är nätterna som är jobbiga. Och ändå vill jag inte sova.

Jag vet, makes no sense at all i detta inlägget.
You know what?

Bite me!

Din åsikt
Postat av: pelle

Tänk mindre. Tänk framför allt mindre om vad andra tänker om dig. Det är svårt, jag vet. Men jag har en teori om att man inte mår riktigt bra förens man är sig själv, på det viset man själv vill vara. Ska andra hålla på att störa sig på det, då är de som är dumma i huvudet ;)

2010-04-19 @ 12:55:33
URL: http://pellespersonliga.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback