Fotboll och besvikelse

I en hel vecka har jag gått och varit smått nervös. Idag har jag varit så nervös att jag nästan velat spy. När det var en timme kvar satt jag på spikar.

Jag pratar självklart om champions league finalen.
Jag satt förra söndagen och såg hur Inter vann guldet i Serie A. Visst var det kul att se hur glada dom var, men det gjorde ont i hjärtat att det var de blå-svarta och inte de röd-svarta som fick lyfta bucklan, i år igen.
Idag satt jag ock såg på när Bayern Munchen spelade, stundvis, underhållande och fin fotboll. Jag fick se ett bra passnings spel, snygga inlägg och fint lagspel. Sen fick jag se Milito, jag fick se honom göra först ett, sedan två mål. Jag fick också se hur Bayern slutade kämpa. Jag fick se hur inläggen blev sämre och sämre, och jag fick se på när Inter besegrade Bayern och därmed blev historiska. Första laget att vinna 3 tunga titlar under en säsong. Ligan, cupen och CL. Wow.
Jag är besviken. Mest för att jag inte gillar Inter, men också för att jag fått upp ett öga för Bayern, och ville verkligen se dem vinna detta.
Milito är en jävel på att göra mål, och Inter har varit "bra" denna säsongen. (jag gillar inte inters fotboll, men vafan.)


Jag tänker mycket på F just nu med. Stackare. Och Zlatan.. Snacka om otur.
Nu ska jag gå och lägga mig i soffan med Ena & Jonna. Dom är snälla mot mig. Trotts att jag suttit och skrikit könsord och svordomar halva kvällen.
Puss.

Din åsikt
Postat av: moa asball carlberg

Superfin blogg!

2010-05-24 @ 15:51:53
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: moa asball carlberg

Superfin blogg!

2010-05-24 @ 15:57:45
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback