En vändpunkt.

Det har hänt en hel del sen jag senast skrev här. Jag tänker inte berätta in i detalj, men jag ska berätta några roligheter iaf.

Först & främst så var det jag som gjorde slut med Max. Av några anledningar som ingen annan egentligen behöver veta. Jag kan bara säga att redan efter ett par dagar kändes det som att mitt liv tagit fart åt rätt håll & att jag är glad att jag tog beslutet.


Sen har jag fått ett jobb! Fick det i söndags, började i måndags. Ibland ska man ha tur. Jobbar på en grill i Hörby. Än sålänge är det jävligt trevligt & jag har inte haft en tråkig stund där! Dock har jag ont i hela kroppen, märks att man inte brukar stå upp en hel dag haha!

Har haft två av de bästa helgerna i hela mitt liv! Till exempel denna helgen som varit! Jag var på KB & såg The Baseballs med Björn, jag var ute på Breeze (ett ställe jag helst slipper, men med rätt sällskap funkar det!), jag åt fyllekebab & somnade nästan på bussen. Åkte till Höör på lördagen, kom hem & beställde pizza, gjorde mig iordning, festade med hela gänget här hemma & sen drog vi alla ner på Ladan (det bonnigaste stället ni kan tänka er.) Men HELVETE vad kul det var! Hela söndagen spenderades med massor av mys i soffan & filmer. =)

Jag känner att jag börjar må bättre. Mycket bättre. Bara en sån sak som att jag inte ens mår dåligt när jag åker bussen till jobbet. Jag brukar alltid må dåligt när jag åker/går förbi "det" stället. Men jag reagerar inte. Jag vet att det är där, jag vet vad jag brukar känna. Men jag rycker bara på axlarna. Typ. & det gör mig hoppfull!

Kanske är det min tur nu?

Jag känner mig lyckligare än jag varit på länge.


Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback