Svängsta/Karlshamn/Kärlek/Whatever..

Jag är hemma i Höör igen. Jag saknar redan Svängsta, Max, Emil, allt. Jag saknar att kunna pussa på Max när jag vill. Saknar att höra Emil sjunga så det ekar i väggarna. Saknar att leka hemmafru ;D haha! Jag trivdes som fan där uppe. Även om hålan är mindre än Höör så var det.. mysigt. Jag kände mig inte stressad en enda gång, förrän jag skulle hem..

Jag vet att jag bara varit hemma lite mer än ett dygn & jag borde inte börja klaga än. Men idag har verkligen varit piss. Har känt mig jättenere & bara känt att allt är värdelöst. Haft ont i magen halva dagen (dock mitt eget fel..) & jag har bara känt.. BLÖH! Jag gråter inte, ohnej! Men jag hade hellre gjort det än känt mig såhär.. apatisk! Så tom.

Jag vet inte om jag kan somna. Jag vill inte prova. Jag vill inte lägga mig. Jag vet att jag kanske låter patetisk eller dramatisk, men jag försöker bara få fram mina känslor i ord.

Det är olidligt att inte kunna vara nära Max just nu. Olidligt!
Jag saknar honom så mycket ♥


Här är lite oredigerade bilder från Karlshamn.





Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback